5 mars 2009

Dagen var super bra, umgicks med Bettan mesta dels, men träffade också Gripis och Engberg och även Johanna! Underbart att få träffa er igen<3 Dock slutade dagen i katastrof i stavningen - handbolls träning.

Idag rann bägaren över. Det har varit tungt att komma till träningarna hela veckan och idag gick de piss och plus på de blev jag inte uttagen till match. Enligt mig var de helt korrekt, då de finns andra på min position som gjort bättre ifrån sig hela veckan, så de är värda den platsen helt klart. Innan kändes livet surt och nu känns verkligen HELA livet surt. Idag brast de, jag har väntat på de länge, behövde de här.

Imorgon spelar jag alltså inte div 2 match, utan spelar istället a flick match, det ska bli jätte roligt, lugnare och ingen press över huvudtaget. Det jag behöver! Dock får vi se om jag kommer ner till hallen på måndag..

Kommentarer
Postat av: jossan

underbart att träffa er igen <3 men tråkigt med handbollen :/

2010-03-05 @ 23:03:57
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0