3 mars 2010

Jag lever! Jag har tillbringat några dagar i Stockholm, Åkersberga. Jag och Tobias åkte därifrån i måndags eftermiddag efter inställda tåg osv. Men hem kom vi i alla fall. Sedan har han sovit här och är fortfarande kvar! Därför jag inte skrivit något :)


Ikväll är de träning som vanligt, löpning och styrka, när jag kommer hem kommer Tobias inte vara där, för han ska in till harrys och dansa ikväll :) Så mamma och jag ska ha lite girlsnight, färga varandras hår och sådär. Btw, mitt hår har ju växt ut lite, det tycker vi om!


Det har hänt något under tiden jag var i stockholm, luna går att vara ute med, utan koppel :O Hon lyssnar på mig. Vad hände under de tre dagarna jag var borta? HM.. Btw, hon är snart "fullvuxen". Hon ska väga ungefär 20kg och bli 52 cm hög. Och hon är nu 18 kg tung och är 49 cm hög.. Oj allt går så fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0