13 mars 2010

Började dagen med att gå upp klockan nio och åt frukost, sedan började träningen klockan tio, som höll på till halv tolv, sedan blev de lite eftersnack och jag blev tydligen uttagen till match imorgon, vilket jag inte trodde jag skulle bli, men men, nu blev jag de, roligt. De får gå som de går, då vi är 6st nio metera med till matchen så får man se om de blir spel eller inte :)

Sedan hem, ut med Luna och mamma. Köpte lite godis och sånt, sen hem, och så duscha Luna, eftersom hon var så skitig, slask är inte roligt! Sedan deckade jag i sängen, sov och nu så är de snart mat, tacos och sedan bara mys framför melodifestivalen. I säng tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0