12 mars 2010

Jarå, idag var man tillbaka i verkligheten. Både praktik och träning och de känns väl sådär just nu (Y) Träningen var jobbig som satan, mycket spring och jag hade spya i halsen ett tag där, haha. Så blir de när man inte tränat på nästan en hel vecka man jag tog mig igenom de, med inte så mycket hosta! 

Efter träningen "övningskörde" jag med Hawke, var jätte roligt! Hihi. Busiga vi var då, backade ut och åkte ett varv runt ellfolk parkeringen i rätt bra och jämn fart enligt mig själv, sweet ju! Mycket bättre än förra gången :D hihi.
Nu ska jag sova, imorgon väntar en träning på morgonen, ska bara invänta ett sms och sedan ett kort samtal, Godnatt suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0