Today

Städat och haft mig från elva till nu ungefär, hunnit med väldigt mycket på så kort tid! Damsugit och torkat golvet på hela nedervåningen förutom på min lillebrors rum, så snäll är jag inte! Samt damsugit hela övervåningen. Plus poäng är bra poäng, det har man lärt sig efter snart 18 år!
Idag ska samtalet komma, de ska ringa till min mamma och hon är på ikea just nu, men hon har lovat att ringa mig direkt efter att de ringt i alla fall.. Inte fått något samtal av mamma än och det gör mig bara mer nervös, de förvånar mig inte om de inte ringer idag i alla fall, även fast de sa igår att de skulle ringa idag... HM!
Btw, jag saknar min klass!!!! 

Jag måste börja skriva inbjudningar till min 18 års fest också.. Det är ju inte så lång tid kvar, eller jo, men man måste ju posta de och sedan vänta in alla svar från alla och ja, ni förstår hela grejen. Nu är de inte lång tid tills jag kommer ut på den där jävla korgen alltså!! Fan vad jag hatat den, även fast jag aldrig varit på den än! ;p haha. Hatar att vara den som bara får vara med på förfesterna och hatat att många dragit dit och inte tänkt på oss som inte
kommer in! Haha, ta de inte så jätte seriöst ni som nu haft förfest bara ;)

Btw, tror de är på måndag som min intensivkurs på körskolan börjar.. Shit alltså... Men nu ska jag fan ta de där jävla körkortet också! Allt är ju bokat ;) Men ni kan glömma att jag skriver ut när allt är här, bara de som jag litar på till 1000 % får veta, det vill säga - min familj, bettan och tobias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0