Rent och fräscht + teori!?


Sitter här i en helt nybäddad säng. Finns de något underbarare än att lägga sig i en helt nybäddad säng? Alltså det är så himla skönt. Det både luktar gott och känns super mysigt! Inga kvalster här inte, men de kommer väl under natten.. USCH! Nu ska jag inte tänka på de.

Ska öppna böckerna nu! Jag har glömt bort vilken av dessa böcker som vi själva har köpt. Det är så att min granne jobbar för vägverket ibland som sån här "uppkörare", så han har tydligen böcker och kom över med en upplaga, och sedan en skiva och så, men nu har jag blandat ihop böckerna helt. Känner mig lite mobbad när jag sitter på teorikurserna och har två böcker med mig.. Hm.. Någon som kan berätta för mig vilken bok som är aktuell just nu?

Här kommer lite bilder från mitt "pluggande";



Kommentarer
Postat av: BEAR

haha snygga bilder ;)

2010-06-10 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0