MYS

Skoldagen blev kort och mysig. Hade lite lekar med Alicia som avslut på engelska b kursen, sedan blev de stan med några tjejer ur klassen. Första stopp blev first class, sedan blev de spicy hot och sedan runt på stan och kollade! Kom precis hem och nu ska jag sova, är hur trött som helst. Sedan ska jag plugga lite med pappa inför mitt sista prov i matte b! Ikväll är de milen som gäller med laget, känns inte så jävla surt när pappa ska med och springa.

Imorgon är de chill, typ lekar ute i vilsta med lillebror (hip ettorna) sedan slutar man bra till lunch, då blir de hem och träna och plugga lite, sedan börjar min teorikurs för körkortet :o Oj, tiden går fort alltså. Hihi. Den slutar halv sju, sedan hem och plugga lite till! Sen är de sista riktiga dagen i skolan, fast de flesta är väl typ lediga för de har inga lektioner, men jag och Lis har vårat sista Bloggprov! WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0