Mycket bra dag

Dagen började redan 08.00 då min väckarklocka ringde, då gick jag upp och åt en skål yoghurt. Sedan ner och la mig bredvid älskling igen. 09.30 ringde min väckarklocka igen och då var de bara att byta om och sedan gå till hallen. Idag var de handboll på schemat - men jag får ju inte spela handboll på ett litet tag nu, så jag fick gå ut och springa. Tog den långa Gärtre rundan, ca 8,5km. Kändes bra men solen gassade ju, så de gick inte att ta i. Men kändes super bra. Kom hem efter träningen klockan 11.30.



Då blev de att äta en lite större frukost och sedan hoppa in i duschen och sedan bara ta det lugnt ett litet tag. Sedan blev de att åka iväg och handla lite grejer till staketet som ska upp i veckan - eller ja, vi hoppas det i alla fall! Sen blev de hem och laga mat och sedan äta. Sen var de bara vila för 16.30 väntade dagens andra pass.

16.30 var de andra träningen för dagen. På schemat stod de styrkebana, vilket brukar vara en styrke-hinderbana. Men idag var de mer en intervall-snabbhet-spänst hinderbana. Vilket var super bra för mig, för jag kunde då vara med! Så då var de bara köra på. Så himla jobbigt med samtidigt så himla roligt!

Efter träningen blev de hem snabbt som bara den för att hinna säga hejdå till älskling. Och han var kvar och stannade tydligen ett bra tag så blev massa kramar och pussar! Sedan åkte han hem och jag satte mig och åt grillad lax och potatis. Mums!

Nu sitter jag och kollar på fotbollsvm och ska strax ned och städa rummet, av någon konstig anledning blir de alltid stökigt när jag och Tobias är tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0