My day

Började med att jag gick upp i tid som vanligt. Hade körlektion klockan 10, det gick jätte bra! Var höger och vänster sväg på landsväg idag. Gick suveränt. Nu har vi gått igenom allt och allt är okej. Så nu har jag en lektion nästa vecka då vi bara ska köra och träna på att backa runt gatuhörn och sedan har jag en körlektion dagen innan uppkörningen, och när den är kan ni fetglömma att jag tänker berätta!

Satte mig sedan vid datorerna och pluggade lite, gick väl sådär. Klarade inge mer i alla fall, men pluggade i alla fall! Sedan köpte jag distanstester, så blir väl att plugga nu i helgen!

Åkte hem och var väl hemma halv två ungefär, gick ut med Luna och sedan satte jag igång med mat. Potatis, tzatziki och grillad kyckling. Mums. Sedan blev de att börja renovera lite. Målade lite - visade sig senare att det var fel färg, men imorgon inhandlas rätt färg! Sedan bytte jag om och gick ned till hallen.

Träningen var jobbig men roligt så man tänkte inte på hur trött man var. Men helt dyngsur var man när man gick därifrån i alla fall och det kändes jätte bra! Kunde vara med på det mesta också och det gjorde mig mycket glad!

Nu ska jag bara vänta på att baby ska spela klart och sedan prata med honom och sedan sova. Imorgon åker jag till honom btw och stannar där till söndag. Ska bli skönt att få en liten lång weekend. Ska även umgås med Betty lite i Stockholm centrum på fredagen ;) Käka lite lunch och så!

Kommentarer
Postat av: elisabeth :)

jättegilla på den ! :D <3 woo :D

2010-06-30 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0