Midsommar

Nu har jag firat midsommar sen 12 idag, det har varit mycket mysigt och roligt men också krävande. Jag är nu super trött och kommer nog däcka i min säng när som helst - men innan har jag lovat Tobias massvis med pussar! Han har än inte kommit hem så jag får anstränga mig att inte somna så han får sina pussar!

Dagen började hos Tobias mormor, där hela hans familj plus några andra var. Fikade och gick ned till stranden och kollade dans och spelade lite spel. Vann en daim som jag gav till David! Gäller att ha pluspoäng, hehe.

Sedan blev de tillbaka och direkt så satte vi oss i bilen för att skjutsa mig till Mälarbaden till Jonna där några tjejer i klassen samt Billy och hans två vänner skulle fira midsommar med grill och mys. Och grill och mys blev de verkligen, lite lekar, studdsa studdsmatta och massa skratt! Super mysigt.

Nu är jag hemma och har lite ont i handen, så de jäkla skyddet åker på så jag får vila handen och sedan blir de väl hitta någon mysig film som jag och Tobias ska kolla på och så hans pussar såklart! :)

Hoppas alla hade en fin midsommar - det hade definitivt jag! Tack alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0