Imorgon - sommarlov

Ska bli så härligt att slippa gå upp 07.00 varje vardag, nu kan man sova ut och inte behöva tänka på alla uppgifter och uppsatser som ska in och prov och allt det där. Samtidigt som det ska bli otroligt skönt att slippa skolan kommer de ju också bli väldigt tråkigt att inte få träffa alla man träffar dagligen i vanliga fall. Kungsörarna, Strängnäs ungarna.. Även Eskilstuna människorna som man inte umgås så mycket med på sidan av skolan. Kommer sakna alla människor väldigt mycket - men, som man säger varje år; vi måste försöka hitta tid till tjejkvällar! 

Sommarlovet 2010 kommer bli party, party, party. Speciellt Juli månad, då jag och Maria fyller år, och Denise fyller i sommar också!


Alla som är 18 år, onsdagen den 14 juli är de krogen som gäller! Förfest fixas längre fram.
Och alla mina nära, hela min klass, hela mitt lag, mina gamla klasskamrater som jag har kontakt med & ni andra som vet vilka ni är, den 17 juli är de kalas för mig, hemma hos mig! : )
SÅ BOKA INGET DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0