Fredag

God eftermiddag bloggen. Idag är de redan fredag och de känns väl lite sådär, för fredag betyder en dag närmare söndag och på söndag åker Tobias hem :(


Idag har vi varit ute med Luna, sedan har jag börjat kolla på "remember me", och snart ska jag iväg till hallen för att styrketräna de passet jag missade i onsdags. Sedan ska vi fixa bilen, bromsarna är ju dåliga.. Sedan ska jag ut och övningsköra lite och sedan blir de Volvo ikväll för att kolla på lite fina bilar.


Nu har vi bokat tid för min kortisonspruta (stavning?) så på tisdag åker jag till Stockholm för att ta en spruta samt prata om min operation som kommer ske i augusti.. Känns väl ganska bra om man säger så.. Eller ja, vad ska man säga? De känns ju aldrig bra att operera.. men för att min hand ska fungera som den ska sen så behövs en operation.. Korv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0