@ Eskilstuna

Nu är jag hemma i Eskilstuna igen och jag vill bara tillbaka till Stockholm på en gång. Det känns som att jag verkligen kan slappna av där och bara tänka på mig och Tobias, sedan kommer man hem och då måste man börja fokusera på allt annat runt omkring också.. Hm.

Idag har jag hunnit med en del, gick upp i tid för att hinna med bussen, roslagsbanan och tunnelbanan, alltså det är galet vad många olika färd sätt man måste använda bara för att komma in till Stockholm centrum från Tobias. Men var väl inne i stan klockan 10, ringde till Lena (Tobias mamma) för att få hjälp att hitta till Medicinsk röntgen. Först gick vi till fel, sedan hittade vi rätt, var där ca 10.30 och hade tid 11.00. Satte mig ned snällt och väntade. Klockan elva fick jag komma in och fick ändra position en gång också. Så först var de handleden i ca 40 min! Sedan underarmen och de tog ca 10 min, så i 50 minuter låg jag där i den där maskinen eller vad man ska kalla det. Direkt efter de så gick jag till Tacobar och åt, sedan tog jag 12.51 tåget hem!
Nu sitter jag här tillsammans med Luna!



Man kan inte ha roligare alltså! Klockan 16.00 ska jag brumma in till stan för att 16.30 börjar min teorikurs på krekolas, och sedan efter de ska jag direkt till hallen för att ha möte med styrelsen. Hm, hur kommer de gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0