Datorn hemma igen

Har redan fått tillbaka min dator. Rekordsnabbt gick det och gissa om jag blev förvånad när jag fick sms idag om att datorn var tillbaka på expert på tuna park?!

Den går väl bra än så länge. De har bara bytt nått med värme grejs och göra och dom har inte tagit bort något på datorn, för alla mina program och bakgrundsbilen är den samma som när jag lämnade in skiten. Får väl se hur de går med den nu, fläkten låter som den alltid gör så får väl se om de blir att lämna in den IGEN. Dock blir de efter körkortet, då jag behöver den för att plugga teori.. Hum.

Nu ska jag ut med Luna för att sedan åka och handla med mor och far! Imorgon blir de grill mys hemma hos Jonna och det gillar jag skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0