Datorn ger upp

Ja här sitter jag med min dator som allvarligt talat börjar ge upp. Nyss började fläktarna låta jätte mycket och sedan la bara datorn av, sedan startade jag den och den kom precis fram till då jag precis loggat in och sedan stängde den av sig själv igen. Och såhär gjorde den 3 gånger. Nu fick jag precis igång den och nu ska jag föra över allt jag har på denna till en extern hårddisk, för jag måste lämna in denna dator. Den kan stå på ett vanligt skrivbord men blir ändå hur varm som helst och fläktarna börjar låta. Den arbetar sönder sig själv hela tiden...
Så nu får min "pärla" lämnas in och bli bättre. Den har krånglat en del sedan jag köpte den, men aldrig lagt av såhär som den gjorde idag och inte varit såhär varm! Men fläktarna har jag alltid klagat på.. Hm. Hoppas de kan fixa de, annars vill jag fan ha en annan dator!!

Kommentarer
Postat av: Louise

mina fläktar har också varit hemska så nu har jag finally lämnat in den :)fast ni sitter jag på syrrans som är likadan , men helt knäpptyst

2010-06-12 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0