Dagen

Gick upp i tid, och så fick jag och Fisk skjuts till Anna och hämtade bilen, åkte till stan och sedan gick vi till ica, köpte glass. Sedan klockan 12 kom Emma in på stationen, vi gick och åt och pratade i massor! Sedan gick vi till tunavallen för att kolla på Gabbe som skulle spela match. Men tror ni tränarna vad smarta eller? Nej. Dom förlorar med 3-0 tror jag och låter den bästa spelaren sitta på bänken - Gabbe! Inte de smartaste de gjort idag inte.. Nej! 


Åkte hem kvart i fyra, sedan blev de bara att byta om lite och sedan övningsköra ut till Elli där de var 20 års party, både Sissela och Elli har nu fyllt 20 år. Blev mat och lite lek och massa skratt! Dock skulle de ut på krogen och jag har ju ca 38 dagar kvar tills jag kommer ut, så jag fick glatt åka hem.

Nu ligger jag här, har fullt upp imorgon också. Packa påsar på konsum, träna, sedan fyller min syster 20 år! Grattis till henne. Så ska fira henne direkt efter träningen.

Kommentarer
Postat av: e

<3 <3 <3

2010-06-06 @ 07:52:32
URL: http://emmaitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0