30 + grader ?

Vädret tar kol på mig.. Eller nej, man ska inte klaga när det för en gångs skull är riktigt riktig sommar i Sverige. Hur varm är det just nu egentligen? 30-35 grader? Herre min. Men brun kommer man bli denna sommar i alla fall!

Dagen började med körlektion klockan 10.00 där det var motorväg som gällde. Gick super bra och det kändes jätte bra. Fick även träna lite mer på att backa in i parkeringsruta - vilket jag är sämst på. Han tog även bort ännu en lektion, först tog han bort fem lektioner, sedan tre och nu ännu en. Så när man räknar ihop de så har han tagit bort nio - 9 st lektioner. Känns verkligen jätte bra!

Efter lektionen satte jag mig vid datorerna och pluggade teori i massor. Märkte verkligen att jag hade pluggat en del igår, klarade fas A & B idag och de var jätte skönt. Nu är de bara lite kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0