24 Juni

Dagen har varit mycket bra. Gick upp 10.30, var så skönt att sova ut! Sedan gick jag ut med Luna till klockan 12. Sedan blev de bara ta det lugnt och sedan hämtade Johanna och Putte upp mig så åkte vi till Tuna park och Johanna shoppade loss! Jag hämtade också min dator som redan hade kommit in efter reparation. Glad är jag och den funkar mycket bra. Runt halv tre blev jag hem skjutsad.

Väl hemma blev de bara ut med Luna direkt och sedan ta det lite lugnt innan mamma kom hem strax innan fyra. Körde till Willys och handlade. Körningen går mycket bra nu! Igår av bokade min körskole lärare 5 av mina körningar! Hade ju väldigt många lektioner inbokade, men han tyckte de var för många så nu de känns ju bra, då är jag ju rätt duktigt iaf (a). Tränade i alla fall på att backa in i parkeringsruta och de gick suveränt. 

Var hemma från handlingen strax innan fem och det blev bara packa upp och sedan dra iväg till träningen. Jag får ju inte träna handboll just nu, så jag cyklade och gjorde lite ryggresningar och situps. Stretchade. Sedan pratade lite med Conny och Thomas om allt. Kändes väl sådär, men sånt är livet helt enkelt. Får hoppas på att sprutan räcker! Sedan blev de hem och laga mat och äta jordgubbar! 

Nu blir de att fixa mitt kött inför imorgon. Kommer bli så mysigt. Imorgon kväll ska tillbringas med tjejer och killar hemma hos Jonna. Mysigt som bara den! Längtar efter alla jag inte träffat på länge nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0