Vuxen!

Nu välkomnar jag vuxenlivet genom att jag börjar jobba idag och kommer jobba 4 veckor framöver. Det är i och för sig bara 20 arbetsdagar! Haha, så det kommer jag klara galant. Hoppas jag i alla fall.

Idag har vi "sovmorgon" till 8, vi jobbar i vanliga fall 7-16 varje dag. Dock kommer jag missa några timmar nu framöver, då jag har körlektion, tandläkartid och sådär. Buhu, får jobba över någon dag så jag tar igen de timmarna så de inte syns på lönen sen!

Idag börjar dagen med indroduktion, vilket är skönt, inte lika många arbetstimmar! Första dagen är alltid skön. Man får information, man åker och fixar kläder och sedan så är de typ lunch, och så är de bara några få timmar kvar - ca 3-4 timmar, det jobbar man och det går fort. Sweet. Imorgon har jag sovmorgon igen för jag har tandläkartid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0