Städ och tuna

Idag har jag börjat fixa till på lördag. Toaletterna är städade och sedan ska jag ta tag i mitt rum som ser ut som jag vet inte vad! Och runt 15 tiden ska jag och Bettan till Tuna park för att försöka hitta något jag kan ha på mig imorgon. Fick lite smått panik igår då jag förstod att jag har verkligen INGENTING att ha på mig.

Broddan är i Tyskland, så jag och mamma beställde hem lite Smirnoff ice! Hihi. Hoppas på att det är något billigare än i Sverige i alla fall. Mamma överdrev lite och sa "köp hem så mycket smirnoff som du kan lägga ut för", kul om hon har med sig hur mycket pengar som helst? Haha.

Idag mår jag bättre men fan jag är fortfarande as seg! Herre min. Aldrig mer ut på krogen... Haha, detdär kommer jag aldrig hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0