Söndagen

Dagen har bestått av jobb jobb och jobb. Hjälpt pappa med staketet som börjar ta bra form nu! Har bara grönt galler kvar vid häcken och sedan en grind kvar, sedan är de lite små fix runt omkring bara. Känns bra.

Inatt eller snarare sagt imorse fick jag ju sovsällskap i form av min egen baby. Han och hans vän Johan kom hit runt halv fyra imorse och skulle sova. Jag klagade inte alls, älskar att sova med min baby. Så fick Johan sova på övervåningen! Vi båda somnade på en gång ungefär och sedan sov baby gott ända till ca 12.45!

Nu går jag in på min sista lediga vecka på sommarlovet. Den 19 juli börjar jag jobba! Och jag jobbar ända fram till den 13 augusti! Skönt att jag kommer ha en del ledigt efter också, då vi börjar skolan den 25 augusti tror jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0