RENT

Nu är hela huset rent och fint. Dammsugit och torkat golven. Så nu är de fint inför imorgon. Dock finns det en jobbig grej med att ha en hund med någorlunda mycket hår - det är lika skitigt imorgon bitti som det var innan jag började städa idag. Så imorgon eftermiddag innan alla kommer så kommer jag få göra om allt. Hundjävel - nejdå, hon är så söt så hon får skita ned. Det finns negativa saker med hund , men de positiva grejerna är så himla många fler än negativa!

Känns bra ändå!
Städat - check!
Fixat en klänning - check!
Dricka - Check! Den får jag btw ;) hihi.

Nu är det bara mat, tårta och allt annat kvar. Tur att Bettan kommer lite innan och hjälper mig. Du är guld värd Betty <3

Kommentarer
Postat av: elisabeth :)

hahah, frågan är hur tidigt jag kan komma :O vet inte om jag tar bilen eller cykeln till stan än imorgon :o men i vilket fall blir det nog runt fem :O lektionen tar ju 1 timme, sen ska ja hem och byta om och sådär .. men jag ska skynda mig för din skull ! :)<3

2010-07-16 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0