Onsdag 7/7, 1 vecka kvar

Denna dag har också bestått av körkort, men i form av halkbana! Var så himla nervös innan alltså, jag är sån som gärna vill ha full kontroll och inte tappa kontrollen för då får jag panik. Men att tappa kontrollen såhär var hur roligt som helst! Det var även väldigt lärorikt!



Halkbane utbildningen slutade halv fyra och jag var hemma till fyra ungefär. Sedan var de bara att äta lite och ta det lugnt. 17.30 var de dags att träna. Blev cyka i 30 min och köra på "crosstrainen" i 30 min. Svettades som jag vet inte vad, men känns ju alltid så himla bra efteråt.

Imorgon väntar, kan ni gissa? Körning. 10.30 har jag körlektion och efter det stannar jag kvar för att plugga teori. Måste passa på nu eftersom de har semesterstängt vecka 28-29. Så imorgon blir de att sitta där. Och på fredag blir de att åka dit efter lunch och sittar där ett tag.

Jag vill ha körkort nu.... Hm, men jag får vänta.

Btw, idag är det 1 vecka kvar tills jag fyller 18 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0