Krekolas, mitt nya hem

Man kan nästan tro att jag bor på Krekolas trafikskola, för är där jämt nu för tiden.. haha.

Idag var jag självklart där igen. Lilla uppkörningen väntade och självklart var jag nervös som ett as. Men allt gick jätte bra och jag var godkänd. Han sa att kör jag som jag körde idag klarar jag den vanliga uppkörningen galant. Vi får hoppas på det alltså!

Efter körningen satte jag mig vid datoerna och pluggade teori som bara den! Lyckades klara två repetions tester. Men man måste klara 3 innan man kan gå vidare till sluttesterna. Men kändes jätte bra ändå. Var hemma strax efter 15 tiden. Imorgn väntar en heldag igen på Krekolas, då jag ska klara sista repetionen!


Kommentarer
Postat av: maria

gud va duktig du är mickis! du kommer klara allt galant :)<3

2010-07-08 @ 18:52:42
URL: http://makallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0