Home

Nu ligger jag i sängen i Eskilstuna och jag gillar det inte! Jag vill vara i Stockholm med min älskling. Tyvärr går inte alltid det, när man har andra saker att göra i sin egen stad..

Helgen som varit har varit underbar. Orkar inte berätta allt. Men hunnit med att se Birka cup live.. För er som inte vet vad det är så är de en racetävling som går på Stockholms motorvägar och är olaglig. Jätte häftigt att se iaf. Det är ca 10-20 bilar som blockerar vägen så race bilarna har de fritt framåt. Sedan har jag hunnit bada i havet också, som för övrigt var mitt första dopp för året. Ja jag vet, skäms! Men havet i Sverige, haha!

Kom hem imorse runt halv tio, och sedan gick jag och mamma på stan!



Hittade denna klänning på Gina för bara 129 kr!! Denna ska vara på när jag går på min första krogrunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0