Härlig dag

Sov till en bra tid, jobbade lite, pluggade en del körkortsteori och gjorde mat. Sedan var de träning..



Löpning stod på schemat, i form av intervaller. Blev ungefär 25/25 intervaller, 10 x 2. I denna värme är jag imponerad av mig själv att jag klarade det. Efter de första 10 intervallerna höll jag på att spy! Och jag hatar att må illa så jag grät för de var så jävla tungt. Men efter lite längre vila tog jag tag i mig själv och fortsatte och gjorde de sista 10! Klappar mig själv på axeln och det känns nu i efterhand skit bra. Jag vet ju att det är intervaller jag behöver. Kondition överhuvudtaget.

Precis varit och badat med Bettan, härligt att få bara åka iväg en snabbis och doppa sig med en brud man diggar. Snackade väl om allt mellan himmel och jord ! Nu väntar jag på att Tobias ska ringa så jag kan sova. Imorgon ska jag upp i god tid så jag kan få lite gjort här hemma :)

Kommentarer
Postat av: elisabeth :)

jag diggar dig oxå ;)<3

2010-07-12 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0