Grattis, eller?

Idag fyller jag 18 år. Och vad bor jag i för jävla famillj? Ärligt talat. Jag blir bara ledsen!

Det är nog många som håller med mig om att man vill att hela familjen ska komma och väcka en på morgonen och sjunga för en när man fyller år heller hur? Ja och det spelar fan ingen jävla roll vad klockan är, om någon ska upp och jobba så kan dom gärna få sjunga redan klockan 06.00 för min del. Men nej. De senaste 2 åren har min familj slutat sjunga för mig? AHA! Och båda åren nu har jag lackat ur, för man vill att dem ska sjunga för i helvete. Spelar ingen jävla roll hur gammal man blir. Vi sjunger ju förfan för mamma och pappa fortfarande - men för mickis? Nej det är väl onödigt!?

Ingen tårta får jag idag heller. Och deras jävla borförklaring är för att det är vardag, därför sjungar dem inte och grejer. Jävla dålig borförklaring. Vi sjunger alltid för de andra ungjävlarna i familjen och föräldrarna men inte mig! Blir så jävla lack ärligt talat.

Inga presenter har jag fått idag heller. Utan jag ska köra till Hallstahammar tycker dem, då jag redan har fullt upp idag!! Och då ska jag välja en cykel. Grattis! WOHO. Visst, en cykel vill jag ha, och det är inte billiga grejer i Hallstahammar, men vafan, inget har dom sagt. Bara inte fått ett skit. Fått två grattis. Inge mer. WOHO: VILKEN SPECIELL DAG DET ÄR IDAG. KAN INTE BLI VÄRRE!?!?!? GRÅTA PÅ SIN JÄVLA 18 ÅRS DAG, JIPPIE.

Kommentarer
Postat av: emma

=/ <3

2010-07-14 @ 12:01:43
URL: http://emmaitsme.blogg.se/
Postat av: Linnéa

När jag fyllde 18 fick jag ett grattis sms av min mor när jag satt på tåget halv åtta. Hon pallade inte gå upp så tidigt och säga grattis in person :/

Du är inte ensam :S



Kram <3

2010-07-14 @ 15:22:55
URL: http://linneawikner.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag sjöng för dig iaf! Sen att dom andra är pucko får väl stå för dom...

2010-07-19 @ 11:11:28
URL: http://nathaliesavela,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0