Dagen

Min dag har bestått av körkort kan man väl säga. Hade körlektion 10.30, då vi tränade lite extra på det jag ville, vilket var backa in i parkeringsruta och backa runt hörn. Gick suveränt och sedan körde vi bara och det kändes jätte bra. Det är så sjukt, jag kör så himla olika beroende på om jag kör hemma eller med trafikskola. Men gick suveränt i alla fall och jag har "lilla uppkörningen" på torsdag (y) Och halkbanan imorgon! Hoho. Efter lektionen stannade jag kvar och pluggade teori vilket också gick bra, klarade fas C & fas Fordon. Suveränt.



Sedan fick jag skjuts av Bettan hem! Som btw tog körkortet igår! Grattis! Sedan blev de att äta något för jag var helt skakig. Åt frukost 09.00 och kom hem kanske 15.00! Så var hungrig som ett djur. Tog lite glass för att få upp blodsockret och sedan började jag laga mat, lax! Mums!

Sen skjutsade jag och mamma nyss Nathalie till Mattias.

Nu ska jag chilla och 20.30 börjar fotbollen va? Och jag ska självklart kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0