Åkerberga, bilträff

Sitter här i Stockholm - Åkersberga och degar. Ikväll så är de billträff som står på schemat. Åka och kolla bilar med 4 killar som älskar bilar, tror ni jag kommer ha roligt? Nja. Vi får nog se. Uppmärksamhet av Tobias kommer jag inte få i alla fall.

Annars då, åkte in till stan och träffade Bettan ett tag också när hon ändå var här! Blev en lunch på Tacobar som vanlgit när man lunchar i Stockholm! ;) Sedan blev de kolla lite snabbt i olika buktiker innan jag var tvungen att ta alla olika färdmedel tillbaka till Åkersberga för att kunna åka bil ut hit tillsammans med grabbarna som jobbat!

Helgen ser lugn ut, vet inte vad som händer riktigt. Sola och kanske bada imorgon och sedan blir de att gymma imorgon kväll! Eller ja, mer cykla i kanske en timme.

Btw, någon som kan ta sisådär 10 kg av mig? Nu får de fan räcka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0