Torsdag 7 januari

Grattis Jocke som fyller hela 18 år idag, lille man blir stor! :)

Dagen har varit bra, men det var så sjukt tungt att gå upp imorse. Gick upp klockan sju för att hinna gå ut med Luna innan bussen gick, men nehe, då går pappa ut med henne, så jag kunde sovit minst 30 minuter till egentligen. Men ahde svårt att somna om. Klockan åtta gick jag till bussen och sen när man kommer till skolan möts man av att de blivit översvämning på vår våning, så vi fick ett helt annat klass rum och hade först Tess, sedan Jimmi i matte B på eftermiddagen. Ingen lugn start här inte, kör på bara. Men var as härligt att få träffa alla igen. btw så har vi alvidor skaffat oss en blogg - alvidas.blogg.se

Klockan sju satte sen träningen igång, löpte inne i 20 minuter, lugn för att få bort slagget från igår. Sedan var de ett styrkepass, kändes bra. Körde lite styrka för handen och de känns rätt bra, kan rotera den nu, dock gör de ont, men nu kommer den runt helt iaf. Kunde dok inte köra vissa saker för de gör lite för ont att lägga mkt vikt på handen än. Men de känns som att de verkligen är på g att bli helt bra igen. Vill bara bli av med skyddet, haha, som jag btw nydligen skaffat mig. Men behöver de nog både fysiskt just nu men mest psykiskt, är väldigt rädd om min lilla hand.

Nu blir de sängen, imorgon är de skola som vanligt och sedan är de helg och ledig kväll, ingen träning. Oj, vad ska man hitta på då?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska komma till mig :D<3333

2010-01-08 @ 08:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0