Sova?

Ska upp om ca 7 timmar, men eftersom att jag totalt vänt på dygnet detta lov så är det ju ungefär omöjligt att somna nu när jag måste sova, och nu när jag ska upp tidigt imorgon, för imorgon är det dags att gå tillbaka till verkligheten och skolan. Lära mig nya saker igen och försöka få bra betyg. Men det är ju trots att inte så långt till sportlov, vilket är efterlängtat, det bästa är ju - att jag ska ha lov vecka 9 istället för 8 och vet ni en sjukt bra grej då? Jo, Tobias kommer troligtvis hit då och tillbringar hela veckan med mig. Mysigt.

Just det, idag var vi hos veterinären med Luna också, hon är ju 12 veckor nu, så hon skulle ha nån spruta. Allt gick jätte bra dit, tills vi stannat och precis skulle gå ur bilen, ja då spyr hon, uuh. Men ta spruta och allt gick jätte bra och hem vägen gick också bra. Nu slipper hon nå sprutor på ett bra tag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0