Fredag 8 Januari

Hejsan bloggen, dagen idag har varit chill och skön ändå. Först hade vi ca en timmes badminton, gick bra med handen och allt. Sen hade vi en timme volleyboll, och där fick jag bli vänsterhänt helt enkelt, för att slå på saker går inte riktigt än om man säger så. Haha men roligt var de ändå! Sedan tillbaka till skolan och ha naturkunskap b, och denna lektion bestod av sex och samlevnad, malin är bäst på de alltså, fan inte träffat en ända lärare som kunnat snacka öppet om sex osv. Men hon var lätt den bästa jag haft i de ämnet, diskuterade vissa saker och så, nyttig lektion, inte ofta sånt kommer upp i skolan så! Sedan slutade vi lite tidare, mötte pappa och pierre på hårfixarna då de skulle klippa sig, sen åkte jag hem med om och nu är jag här! Ikväll blir de bara mys med familjen och sova tidigt! Träning klockan 10 imorgon och sen på eftermiddagen kvällen ska jag till Jenny som har födelsedags fest, ska bli kul! Dock hem tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0