Ensam..

Jaha, nu ligger jag här ensam, ingen att krama om eller pussa, ingen att busa med, ingen att kolla film tillsammans med, ingen som får mig att le genom att bara kolla på mig... ja, ni förstår. Min älskling har åkte hem nu, efter 10 dagar tillsammans, och det jobbiga är att de känns som att han kom igår! Usch vad jobbigt det ska vara. Just nu längtar jag bara efter att få gå ut skolan, skaffa mig ett jobb och flytta ihop med min lilla plutt. Jag tycker inte om att vara utan honom..

1 och ett halvt år kvar tills jag tar studenten, 1 och ett halv år kvar tills baby troligtvis kommer flytta hit. Annars kommer jag flytta till Stockholm! 1 och ett halv år kvar tills jag får vara med min baby hur mycket jag vill. Längtar sjukt mycket dit. Sova med honom varje natt <3

Kommentarer
Postat av: johanna

i'll be there for you ... haha :D

2010-01-05 @ 19:40:39
URL: http://jwalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0