Åh..

Pratade med mamma idag och hon har samma tankar som jag har, skaffa oss en kattunge också! För vi saknar dethär hund och katt, som vi hade förut. Vår förra hund älskade vår katt vi hade då, dom var så söta och de var så mysigt allt. Och jag har faktiskt varit sugen på att skaffa mig en katt, så sött ju när hundar och katter går bra ihop.

Har kollat runt lite nu och hittat några som är intressanta och som finns i eskilstuna, att den ska vara långhårig var tydligen ett krav för mamma. Så nu ska jag komma med förslaget till pappa och se vad han tycker. Jag vill ha ett eget djur, plus att jag har ju mamma bakom mig!


Den långhåriga där är jag väldigt intresserad av, blir att prata med pappa idag och sen får vi se helt enkelt! Håll tummarna.



Kommentarer
Postat av: BEAR

Ragdoll.. :D:D:D

2010-01-19 @ 16:57:17
URL: http://dyngpacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0