3 januari 2010

Det känns konstigt att skriva 2010 nu, men ja, nu är det 2010 och mitt nyår var jätte roligt. Vi var några tjejer från klassen i en etta väldigt nära stan och drack lite och hade de jätte mysigt. Sedan blev de stan på tolv slaget, vilket var svinkallt! Sedan tillbaka till lägenheten och fortsätta dricka lite, då hade även några killar kommit också. Men blev snabbt trött och blev väl hämtade runt två tiden, sedan somnade jag och Tobias ganska fort. Men hade sjukt kul på kvällen, mysigt med bara några tjejer man tycker väldigt mycket om! Man behöver inte ha en as stor fest för att ha roligt, det är bevisat!

Senaste dagarna har jag bara varit med baby som är här till imorgon och sedan åker han hem till Stockholm igen.


För några dagar sedan kom Tobias hem från sin pappa med rosor till mig, en ros planta (?) hehe, blev så jävla glad. Världens bästa <3

Just nu är Tobias inne i stan och träffar sin kusin Hanna och sen ska han även förbi sin kompis Linus och hämta lite grejer. Det känns konstigt, men vi har faktiskt en vardag tillsammans och det är skönt. På eftermiddagen är de träning och ikväll är de sista kvällen med baby, så vi ska bara mysa och kolla på film, eller kanske ta och åka in och kolla bio, får helt enkelt se hur de blir. Mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0