13 januari 2010

Dagen var bäst, började 09.00 i ellfolk arena med specialidrott, körde lite fotarbete och häckar och mina benhinnor dödar mig nu! Men var bara knipa igen och köra på. Tejpade på kina tejp och förhoppningsvis är de bättre imorgon iaf. Sedan slutade vi klockan 10.30 och då slutade jag också, hur underbart som helst. Var hemma 10.45 och gick ut med Luna i skogen, var jätte skönt och mysigt. Fick även rensa huvudet lite, vilket behövs just nu. Kom väl hem runt 11.10, sedan åt jag lite tacos (jag vet att jag äter de ofta, men de är ju så jävla gott!) Sedan kollade jag lite på tv och sådär, sedan somnade jag runt ett tiden och sov till fyra, riktigt skönt. Hur de kommer gå att somna ikväll vet jag inte, det får vi se.

Ikväll är de träning också, utelöpning först klockan kvar i åtta, och halv nio börjar styrke träningen, fram till 22 ungefär, sedan hem, duscha och sen direkt i säng. Imorgon väntar en dödar dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0