Torsdag 18 februari

Torsdag, snart är de fredag och helg.. För min del, lov för vissa. Jag har ju ändrat min lov vecka till vecka 9 istället för vecka 8 då hela Eskilstuna har lov, men inte jag. För jag tänkte ju passa in med Stockholm, men nu i efterhand undrar ju varför jag gjorde de...

Dagen har varit väldigt lugn och skön. Har masserat Johanna mestadels, tror inte hon klagar precis. Jag har blivit förkyld, hostar lite och har känningar i halsen och det är INTE bra, vi har viktig match på lördag och jag kan inte bli sjuk nu!! Fick iaf sluta tidigare idag, så jag hann hem tidigare än vanligt.

Var ute med Luna, tränar henne med att gå utan koppel, men de gick ju bra? Hon stack in i super mini skogen som ligger vid kullen och där inne hittade hon en död fågel, och hon är en fågelhund, så tror ni inte hon tar den och springer iväg och börjar äta upp den? JO! Sedan när man gick ett steg närmare sprang hon skit långt bort. Så jag gav upp och mamma fick hjälpa mig. Men nej, gick inte så bar de heller. Hon fick helt enkelt äta upp fågeln och sen kom hon så snällt tillbaka till mig... Hm. Valpar är jobbiga ibland!

Nej nu ska jag äta tacos och ta tag i mitt liv. Ikväll ska jag försöka döda mig själv på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0