Söndag 21 februari

Gårdagen, 20 februari;
Match dags, då Arboga kom och gästade Ellfolk arena. Kände mig seg i hela kroppen redan när jag vaknade, men jag viker aldrig ner mig när de är match dags. 

Första halvlek slutade 14-10 och tror de flesta tyckte de kändes lite för enkelt? Slutresultatet blev 27-15 till oss. Vi krossade med andra ord laget som låg precis bakom oss i serien. Ska man kunna de egentligen? Nja, vi alla tyckte de gick lite för lätt, men såklart är vi sjukt nöjda med vår insats!

Nästa match är mot Gustavsberg borta, de ligger över oss! Ska vi blir de första som slår Gustavsberg? Hm, det får vi se!

Dagen;
Vaknade klockan tio men låg och drog mig i sängen till klockan 12 ungefär, gick upp och åt frukost, kollade Scrubs, sedan behövde Luna gå ut, jaha.. Då var de bara dra på sig termobyxorna och gå ut i snön. Var skönt och jävligt jobbigt. Var ute i ca en timme och hann med att träffa div 3 laget vid hallen och önska dom lycka till. 

Nu ligger Luna och snarkar här bredvid mig och jag har tagit några kort på henne. Kan man bil kär i en hund? I så fall har jag blivit det.






Kommentarer
Postat av: Linnéa

sötaste vovven <3 din och hennes närvaro vid samlingen idag var nog det som behövdes för att vi skulle åka och krossa Örebro :)

2010-02-21 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0