Praktik 5 veckor

Ja, denna vecka gick Alvida klassen ut på praktik, vi kommer inte ha skola på 6 veckor totalt, då en vecka är lov. Mycket skönt tycker jag! Jag kommer hålla till på två olika ställen iaf, Uniq hudvård och Stadium tuna park!

Idag hade jag sovmorgon till 12, tror ni jag fick sova eller? Nej. blev väckt första gången 08.40 och andra gången 09.20, blev en aning irriterad! Sen så var de till praktiken, var där mellan 12-17. Fick brynen och fransarna färgade idag! ;)  Blev hämtad av pappa och åkte hem och här hemma väntade min favorit maat - fiskpinnar! HAHA, det är sjukt gott ju! Så mumsade i mig massa fiskpinnar. Sedan kollade jag nyss sista avsnittet av ph danmark, uhu, vad ska jag kolla på nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0