Måndag 22 februari

Jag har åkt på oturen och blivit sjuk på riktigt nu..

Imorse när jag vaknade kunde jag inte prata och när jag väl försökte gjorde de helvetes ont. Så jag ringde till praktiken och talade in ett meddelande på telefonsvaren direkt och sa att jag inte kunde komma. Hur bra ser de ut om en person som inte kan prata, är genomförkyld och hostar är i en hudvårdssalong? Inte så bra..
Så jag somnade om, eller ja försökte. Har sovit skit dåligt hela natten också.



Min lillebror är sämst. Jag är sjuk och jag får ta hand om Luna.. M & P sa åt honom att ta han dom henne idag, för jag är ju sjuk, om jag inte varit de hade jag ändå inte varit hemma. Men tror ni han bryr sig ett dugg om henne eller? NEJ. Klockan 14.00 frågar jag honom om hon fått lunch, som hon ska ha 12.00, nej säger han. Jag får damp. Frågar om hon varit ute något mer än i morse, vad får jag till svar? "jag var ju ute med henne i 50 min" ALLTSÅ!? En valp ska inte behöva vänta så jävla länge på att få gå ut!!!!!! Han sitter bara vid sin jävla dator och spelar och bryr sig inte. Jag fick ge henne mat och jag fick gå ut med henne, även fast jag blivit tillsagd att inte gå ut idag. Hm.. Tänk er hur hon hade haft de om jag inte var sjuk!? Nu ska de skvallras till föräldrar, fuck you Pierre.

Nu har jag fått ut min ilska. Nu ska jag sova lite till och vänta på att Tobias hör av sig om hur de går, han hade teori och uppkörning idag, och han har redan klarat teorin :D Så nu håller jag tummarna för min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0