Fredag 19 februari

Idag är det Elisabeths dag, hon fyller nämligen 18 år idag! Grattis! 

Dagen har varit super skön och lugn. Praktik. Helena kom förbi och det var jätte roligt att träffa henne. Snackade lite skit, hon fick tyvärr ingen massage idag, för Erika hade kund i rummet, så blev lite svårt. Hon får helt enkelt komma förbi en annan dag. Vi pratade mycket om vaxning idag på praktiken, så nästa vecka ska Johanna och kanske jag vaxa armhålorna och om två veckor ska jag och Johanna vaxa benen! Vi är nervösa och kommer skrika av smärta, men vi ska klara av det! Haha.

Fick skjuts hem av Putte också, skönt! Sedan åt jag, sov och sedan gick jag och kollade på träningen, tillsammans med Luna och det var de jobbigaste jag varit med om. Pappa sa åt mig att ta med henne, för han skulle iväg och hon behövde vara ute. Men jo, det var så jobbigt, hon gnällde, skällde, sprang omkring. Men hon hade ett träningspass iaf, upp och ner för trappor och läktaren, så nu får hon verkligen inte gå i trappor på ett bra tag! Hon fick sen hälsa på hela laget och hon blev så glad över de, hon älskar verkligen mitt lag! Och det gör jag också. 


Sen jag kom hem har jag ätit grape, måste få halsen att bli bättre till imorgon, tränade inte idag pga att jag har ont i halsen idag, och vill inte att de ska bli värre. Det är inte i mandlarna iaf och det är bra, för då är de egentligen ingen fara att träna, men eftersom jag fick ont av förra träningen ville jag inte chansa och träna och kanske få ont i mandlarna och inte kunna spela imorgon, så Thomas och jag kom överrens om att jag ska vila idag och sedan spela imorgon.
Imorgon är det match mot Arboga hemma, de ligger precis under oss i tabellen och vi spelade lika sist, men nu jävlar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Massagen kan vänta! :-) Mysigt att få träffa er bara! Sen kan jag informera om att nu efter 5 år så gör det knappt ont alls att vaxa armhålorna... Go go!

2010-02-20 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0