3 februari

Började 09 imorse med specialidrott som vanligt, slutade halv elva åkte hem och duschade, sedan in till stan tillsammans med mamma. Väl inne i stan mötte vi upp pappa för att äta American, mums. Hann med en snabbis på MQ först, då jag hittade ett par jeans på rean!



99 :- på rean, ett riktigt kap!

Sedan åkte vi till mazda för att mamma skulle boka tid och sedan svängde vi förbi Ö&B för att handla en taklampa till mitt rum.


Och på väg ut så stod Tele2 och sålde lite, så sa åt mamma att snacka lite med dom för mobilen hon är intresserad av fanns också där. Så stod där ett bra tag och de övertalade mamma att skaffa tele2, tack gode gud för det säger jag! Men så avis jag är nu, hon får hem en ny telefon snart.. :( Dock fryser hon sitt tele2 abonemang ett år, så om ett år har hon tele2 ;)

Hur snygg som helst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0