Länge sen sist

Var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har väl känt att jag inte haft nått att säga. Mitt liv rullar i alla fall på, jag tränar på och jag har gjort comeback i handbollen och det känns bra, dock krånglar min muskel på underarmen, så ska kolla upp det så att det inte är något att vara rädd för.

Annars då? Fick jullov idag och det känns bra, egentligen i fredags, men hade uppgifter kvar så fick gå till stugan och göra klart religionen, så nu har jag inge mer religion under min gymnasie tid. Det är sjukt att tänka att jag har endast 6 månader kvar i skolan, sedan tar jag studenten. Det är 5 månader kvar till studentkryssningen också! Jag längtar.

Om 10 dagar är det nyår också och jag längtar. Vi tjejer ska fira nyår tillsammans, känns jätte bra för nästan alla ska vara med också! Så mysigt. Vi har bestämt att vi ska äta nyårs middag tillsammans, förrätt, varmrätt och efterrätt. Sedan blir de väl något spel och mys. Till tolvslaget ska vi ner till stan och kolla på raketerna och dricka champange och sedan blir de vidare till Torshälla för några av oss. Super gillar. Känns som att de kommer bli bästa nyåret ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0