Ännu en helg..

... Har passerat. Haft en bra helg. I fredags var de skola och sedan träning, mitt andra ordentliga handbollspass. Känns rätt bra, men huvudet hänger inte riktigt med ännu, men jag ska pressa mig själv i veckan så jag kommer igång ordentligt. Efter träningen drog jag till Tanne och var med han och Kontio ett tag, det var trevligt. Kom hem runt 00.40, somnade direkt.

Lördag, sov länge. Sedan upp och städa hela rummet och julpynta lite, har nu en liten stjärna i fönstret. Hehe. Sedan blev de mat, Sofia kom och sedan tog vi bussen till stan. Börja fixa och dricka och sedan runt halv elva drog vi till Lokomotivet och där var vi hela kvällen, sedan tillbaka till systers lägenhet, sedan kom Johan och Philip och gjorde oss sällskap. Somnade väl runt halv fem på morgonen.

Idag, tagit det lugnt, sovit, städat systers lägenhet så nu är den fin när hon kommer hem! Sedan blev jag hämtad, sov lite när jag kom hem, sedan så har jag faktiskt inte gjort något mer, ska väl ta bilen till hemköp och inhandla cheezdoodles snart, och så blir de bara mys framför bones och beck. Gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0