6 dagar

.. Kvar till nyår.

Dagen har varit skön och mysig. Spenderat tid med min syster! Men först var jag och tränade klockan 12, träffade några härliga brudar ur laget och det gillades, as bra start på dagen. Sedan var jag med syster fram till 16, sedan hem och bara tagit de lugnt, kollat film och sedan nu ska jag strax sova.

Imorgon väntar ännu en dag tillsammans med syster. Vi ska till stan för att kolla på rean samt att vi ska sola, måste försöka bli lite brun till nyår hade jag tänkt! Får se hur de går, om jag blir brun eller om jag blir röd, vi får se! Imorgon är de också 6 år sedan farmor dog, så ska nog försöka få in ett besök på graven också!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ville bara slänga in en kommentar å säga att jag älskar dig så mycket mickis ! <3 pusspådig ! :)

2010-12-26 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0