Tufft..

Idag har jag sovit och sovit. Jag vaknade först efter tio någon gång, sedan somnade jag om och det hela slutade med att jag gick inte upp förrän tio i två :o Det är lite väl sent! Hela dagen har ju gått då! Gick upp, åt "frukost" och sedan gick jag ut och tvättade bilen som jag blivit tillsagd att göra. Fin fin blev den! Sedan har jag bara tagit de lugnt. Kollat PH och så.

Idag ringde vi igen till min handkirurg grej. Och det är tydligen lite krångligt det här. De måste ha en speciel ställning som min hand ska ligga på under operationen och de vet inte när de får tag på den och bla bla. Så får inte operationstid i veckan som de först sa.. Så nästa vecka får vi hoppas helt enkelt. De kunde inte ens säga när jag kunde få operationstid.. Blir irriterad. Här har man en extra försäkring som ska göra så att de ska gå fort. Men nej, inte nu tydligen!? ÅH! Vill ha de gjort så jag inte missar mer matcher än vad jag redan kommer göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0