Sova, sova, sova..

Det ända jag gjort idag känns de som.. Sovit. Jag vaknade upp första gången klockan kvar över nio. Sedan somnade jag om och vaknade 13.30! Shit tänkte jag.. Sovit bort hela dagen. Men sen tänkte jag efter - alla börjar skolan idag, förutom John Bauer, så de kändes så jäkla bra att jag sov till 13.30!

Sedan dess har jag bara segat. Strax blir de att åka till Västerås med pappa för att inhandla en hundbur till Lunis. Måste passa på och köra nu, för imorgon är de slut på de i två veckor framöver. Jag som älskar att köra.. Haha. Men ah.

Längtar till helgen och till torsdag också. På torsdag händer två bra saker. Skolan börjar, ska bli underbart att få träffa alla i klassen igen. Vissa har man bara träffat en gång under hela sommaren! Och vissa har man ju träffat mer. Saknar alla så himla mycket. Och på torsdag blir jag också ensam hemma ett tag och det ska bli skönt. Blir jag och Pierre hemma i över en vecka.  På lördag är de krogen med de bästa tjejerna också, ska bli så jävla kul och jag är så sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0