Sista dagen på sommarlovet

Imorgon drar verkligheten igång, skolan. 09.00 ska vi befinna oss på första våningen, gud så bra! Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Saknar alla så himla mycket, så ska bli mysigt att träffa alla igen! Längtar fan till skolan börjar. Känns bra dethär, dagarna framöver är uppbokade och jag känner bara hur underbart bra de känns!

Imorgon - Skolan och ner och träna lite. Ja det jag nu kan träna. Mage rygg och lite ben skulle jag tro. Samt ut ich gå!

Fredag - LÖNING! Skola och sedan hem till vår underbara mentor Helena för mys för hela slanten!

Lördag - Stockholm och shoppa! Inhandla mig en ny telefon bland annat! Och sedan på kvällen blir de mys och utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0