Hemma!

Hemma från träningslägret. Kroppen värker och man känner verkligen att man tagit ut sig i helgen. Två matcher, var av jag spelade en. Och ett fyspass och sedan massa handbollspass. Känns i kroppen och det känns så jävla bra kan jag säga. Det känns bra inför operationen på tisdag, jag vet att jag verkligen dödade mig själv i helgen, för att jag visste att det var mina sista handbollspass innan jag blir borta ett tag.

Nu har jag färgat håret och tagit ett skönt bad också! Så nu känner jag mig fräsch! Nu blir de att hitta någon bra film och sedan kolla lite film och bara ta det lugnt!

Nervös inför tisdag.. 8.00, måste åka 05.42 tror jag de var, mindre roligt. Men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0