HELT SLUT

Rubriken berättar verkligen allt. Jag har nu jobbat i tre veckor och fyra dagar. Imorgon väntar min sista dag på jobbet. Det betyder att jag jobbat mina jobbiga fyra veckor och imorgon är de ett helt år kvar tills jag ska jobba igen. Eller? Ja, man vet ju aldrig! Jag har tur också, jag har 12 dagar ledigt innan skolan börjar och det ska jag verkligen ta vara på. TJEJER, ni har inge val!

På söndag kommer tjejgänget hem från Rhodos också, om jag saknat alla :( ÅH! Sedan blir de så girlsnight någonstans. Här kanske? Vem vet. Känner mig lite sugen på krogen alltså, allt för länge sen nu ;) Haha.

27 augusti rullar lönen in, och gud, känns som jag redan handlat upp allt, fast jag inte har de. Men har planerat så mycket!
1. Ny mobil. HTC wildnågonting.. Haha. 3000kr
2. AbTronix x2 1000kr.
3. NY GARDEROB!!
4. SKOOOOOR ;)
5. Löshår.. (jag kan faktiskt inte få långt hår :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0